سرامیک نما

۱۱ بازديد

 

سرامیک قوی ترین مصالح ساختمانی است که برای قسمت های مختلف از جمله نمای ساختمان استفاده می شود. نما بسیار مهم است زیرا در ابتدای ورودی ساختمان به هم می رسد و می تواند اولین دید از ساختمان را در ذهن افراد ایجاد کند. بنابراین اگر گران ترین متریال در داخل ساختمان استفاده شود، اما ظاهر کلی آن بسیار ساده باشد، نمی تواند به اندازه کافی بر بیننده تأثیر بگذارد. مجموعه سوپرسرام انواع سرامیک نما در طرح و رنگ‌های متفاوت را با قیمت درب کارخانه عرضه می‌کند.

 

نمای سرامیک ساختمان

 

از نماهای سرامیکی می توان برای ساختمان های اداری، مسکونی یا تجاری استفاده کرد زیرا علاوه بر قیمت مناسبی که این نوع نما نسبت به سایر نماهای مشابه دارد، از تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی برخوردار است. یکی از ویژگی های سرامیک نما ساختمان مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی و تغییر رنگ در برابر نور خورشید است. سرامیک های نما به دلیل نصب روی دیوار باید در برابر رطوبت عایق بوده و وزن کمی داشته باشند. برای انتخاب نمای سرامیک ساختمان باید قبل از خرید به چند نکته توجه کنید که به شرح زیر است: عدم استفاده از رنگ های تیره برای نمای بیرونی ساختمان، استفاده از سرامیک های مات، توجه به میزان مقاومت سرامیک ها در برابر نفوذ آب و در نهایت به قیمت تمام شده نمای سرامیک توجه کنید. نحوه نصب نمای سرامیک در ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا تنها با نصب صحیح و مستدل می توان زیبایی و تاثیرگذاری این متریال را در کنار هم قرار داد.

 

قیمت روز سرامیک نما

 

از جمله عوامل موثر بر قیمت سرامیک برای نمای ساختمان می توان به میزان مقاومت سرامیک در برابر تغییرات جوی و شرایط جوی، مقاومت در برابر رطوبت و رطوبت، کیفیت مواد اولیه مصرفی در تولید سرامیک، نوع سرامیک اشاره کرد. فنجان، نوع لعاب مصرفی، به کارخانه و برند تولید کننده سرامیک و عواملی از این دست اشاره کرد. فروشگاه اینترنتی سوپرسرام مدل ها و ابعاد مختلف نمای سرامیک را با قیمت مناسب ارائه می دهد. اما برای قیمت روز سرامیک با طرح دلخواه جهت استفاده در نمای ساختمان و یا دیوار حیاط سایت سوپرسرام را بررسی کرده همچنین برای مشاهده انواع سرامیک ارس اصفهان با رنگ و طرح‌های گوناگون اینجا کلیک کنید.

جدیدترین سرامیک های نمای ساختمان

 

امروزه سرامیک های مختلفی برای نمای ساختمان تولید و به بازار مصرف عرضه می شود. از ویژگی های این نوع سرامیک ها می توان به جذب رطوبت کم، مقاومت در برابر نور خورشید و هوای سرد، ثبات رنگ در برابر نور خورشید و ... اشاره کرد. از جدیدترین سرامیک های نمای ساختمان می توان به سرامیک های طرح سنگ و آجر اشاره کرد. با توجه به هزینه بالای نماهای سنگ طبیعی بسیاری از افراد به دنبال مصالح جایگزین با همین زیبایی برای نمای ساختمان هستند و بهترین گزینه برای این افراد استفاده از سرامیک های طرح سنگ برای نمای ساختمان می باشد. از دیگر طرح های جدید که این روزها برای استفاده در نمای ساختمان با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است می توان به سرامیک های ساده برای تحقق نماهای مدرن و مینیمال اشاره کرد. شما عزیزان می توانید برای مشاهده جدیدترین سرامیک های کف به لینک زیر مراجعه کنید.

https://soperceram.ir/product-category/the-floor/

کاتالوگ نماهای سرامیکی 

 

نمای سرامیک یکی از به روزترین و مدرن ترین سرامیک ها برای تزیین نمای ساختمان می باشد. نمای بیرونی ساختمان اولین نمای خانه یا اداره است که مردم می بینند، بنابراین بسیار مهم است و برای ساخت آن باید از مرغوب ترین سرامیک ها استفاده کرد. قبلا برای نمای ساختمان از سنگ استفاده می شد، اما با پیشرفت متالورژی و صنعت، سرامیک جایگزین سنگ ها شد. بد نبود، سرامیک ها نقش و رنگ های مختلفی دارند که به راحتی نمای ساختمان ها را چندین برابر زیباتر می کند. علاوه بر نمای سرامیکی چشمگیر ساختمان، قیمت سرامیک اغلب مقرون به صرفه است. البته از دیگر مزایای سرامیک می توان به سازگاری سرامیک با هر نوع آب و هوایی اشاره کرد. به علاوه سبکی نماهای سرامیکی، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، قیمت مناسب.مقرون به صرفه بودن و تنوع زیاد طرح ها و رنگ های آنها و ... از جمله مزایای بسیار مهم سرامیک نما می باشد.

 

سایت سوپرسرام انواع سرامیک های نما را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می دهد و سرامیک های نما نوادا، آرمیتا، هیدرا، رودخانه، جنگل، رنگین کمان و ... را مشاهده می کنید. درسوپرسرام و خواندن اطلاعات در مورد هر یک از آنها. علاوه بر این کاتالوگ نماهای سرامیکی را در اینجا برای شما قرار داده ایم تا با انواع آنها بیشتر آشنا شوید. قیمت سرامیک نما مانند سایر سرامیک ها و کاشی های سوپرسرام بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد.

سرامیک 80 در 80

۱۷ بازديد

 خرید ارزان سرامیک 80در80 را بهترین کیفیت و قیمت مناسب از سوپر سرام خریداری کنید. سرامیک 80*80 نانو پولیش یکی از محبوب ترین اندازه ها در بین سرامیک های کف است. تنها پارامتری که همه را متقاعد می کند قیمت کاشی های 80x80 است. فرقی نمی کند کاشی 80*80 در داخل ساختمان نصب کنید یا در حیاط، پاسیو و ...، این محصول قابلیت استفاده در هر مکانی را دارد. در مورد پوشش کف ساختمان کاشی های کف با سایز 80 در 80 یا هشتاد در هشتاد اولین انتخاب هستند.

 
سرامیک ارزان 80در 80
 
قیمت مهمترین پارامتری است که باید در نظر گرفته شود. این پارامتر را نباید بیش از حد تخمین زد. نه خیلی گران، نه خیلی ارزان! ممکن است بپرسید چه باید کرد؟ به طور کلی قیمت کفپوش سرامیکی 80*80 ارزان نیست و در نهایت نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. اما بهتر است بدانید با خرید اینترنتی کاشی و سرامیک از سوپر سرام می توانید محصولات خود را با قیمت درب کارخانه خریداری کرده و هزینه‌های خود را کاهش دهید همچنین اگر قصد خرید سرامیک 60در60 با کیفیت و قیمت مناسب را دارید می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
 
قیمت لاک چینی و کف سرامیک مات 80*80
 
سرامیک چینی (غیر از خاک رس قرمز و خاک رس سفید) مزایایی دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. در عوض قیمت سرامیک کف چینی اولین نکته ای است که خریداران و معماران محترم نسبت به آن واکنش نشان می دهند. کاشی های چینی به طور طبیعی از بهترین مواد ساخته شده اند که باعث می شود کیفیت را در کنار زیبایی تجربه کنید.
 
 
کاشی و سرامیک 80*80 بخرید
 
اگر به دنبال کاشی و سرامیک ارزان هستید، کاشی های چینی برای شما مناسب نیستند. معمولاً سرامیک های ارزان قیمت برای کفپوش هایی با این اندازه، خاک رس قرمز یا خاک رس سفید هستند. برای خرید کاشی و سرامیک 80*80 ارزان، باید روش خرید نقدی خود را تنظیم کنید تا بیشترین تخفیف را داشته باشید.
 
مهمترین نکته هنگام خرید کاشی و سرامیک 80*80
 
به طور کلی، چه سنگ، کاشی، سرامیک و یا پارکت، کف باید بتواند فشار، ضربه و ... را تحمل کند. محاسبه اما باید توجه داشته باشید که این زیرساخت به اضافه هزینه نصب امروز برای شما متری 140-170 هزار تومان تمام می شود. و این هزینه یکی از هزینه های اجتناب ناپذیری است که باید انجام شود.
 
یک اصل مهم در خرید سرامیک
 
شما نمی توانید بیش از خود کفپوش برای فونداسیون و نصب کفپوش خود هزینه کنید، بنابراین بهتر است در انتخاب کفپوش سرامیکی 80*80 به این نکته توجه کنید و به تفاوت قیمت بین درجه 1 و درجه یک مقید نباشید. سرامیک درجه 2. و سعی کنید بهترین مواد را انتخاب کنید. پس چه کاشی 80000 تومانی بخرید و چه متر سرامیک 480000 تومان، نباید هزینه نصب و زیرسازی را فراموش کنید. 

سرامیک دیوار پذیرایی

۱۰ بازديد


امروزه مردم به دکوراسیون داخلی آپارتمان اهمیت زیادی می دهند زیرا باعث زیباتر شدن فضای داخلی ساختمان می شود.

پیشرفت های تکنولوژیکی در تولید سرامیک امکان اجرای تقریباً نامحدود دیدگاه های چیدمان را فراهم می کند.

لازم به ذکر است که ایمنی و دوام سرامیک ها یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کرد و همچنین به توصیه هایی که در این مقاله به آن اشاره می کنیم توجه کنید.

در این مطلب قصد داریم انواع سرامیک های دیواری و توصیه های مربوط به آن را در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید.اگر قصد خرید سرامیک دیوار پذیرایی با قیمت درب کارخانه هستید به سایت فروشگاهی سوپر سرام مراجعه کنید.



دیوار پذیرایی سرامیکی

ماهیت و وضعیت بدنه یک ساختمان با سرامیک دیوار آن به تصویر کشیده شده است.

مهمان نوازی یک ساختمان ارزش صرف طراحی دقیق برای لذت بردن شما و بازدیدکنندگان را دارد.

از نظر زیبایی شناسی، مقایسه عرض راهروها با ابعاد سرامیک و انتخاب قالب هایی که به بهترین وجه در یک فضای معین ترکیب می شوند، بسیار مهم است.

طرح و رنگ کاشی ها می تواند خطوط ترافیکی را نشان دهد و به کاربران کمک کند تا در راهروها حرکت کنند.

این محصول عمدتاً به عنوان سرامیک کف و دیوار دو رنگ آپارتمان و اتاق هتل انتخاب می شود.

مزایای استفاده از سرامیک دیوار چیست؟ مقاوم، بادوام، تمیز کردن بسیار آسان، موجود در طرح های مرسوم از سنگ، بتن، سیمان و همچنین مدل های مفهومی و سرامیکی که چوب طبیعی را تولید می کنند.

انتخاب ماهرانه روی زمین و دیوار راه حلی زیبا و اقتصادی خواهد بود.

بدون نیاز به رنگ آمیزی یا گران بودن، در برابر گل و لای، پاشیدن نوشیدنی، فشار، به عنوان مثال چرخ های چمدان مقاومت می کند.

دیوار سرامیکی، دیوار پذیرایی تا یک متر

امروزه مردم توجه ویژه ای به دکوراسیون و طراحی دیوارهای سرامیکی تا یک متری آپارتمان خود دارند چرا که زیبایی دیوار منزل ساختمان اولویت اول یک خانواده است.

هنگام انتخاب یک مجموعه خاص برای خود، در درجه اول با ملاحظات عملی هدایت شوید.

به یاد داشته باشید که رنگ های تمیز، بسیار تیره و بسیار روشن، هر دانه شن و هر گرده را در معرض دید قرار می دهند.به این دلایل، سرامیک های اصلاح شده با فرمت بزرگ را انتخاب کنید. سطح درزگیرها که کثیفی را جذب می کنند با استفاده از آنها به حداقل می رسد و تمیز کردن آنها راحت تر است.

علاوه بر این، جلوه بصری سرامیک های بزرگ بر سطح بالای نمای ساختمان تاکید دارد.



جدیدترین سرامیک های دیوار پذیرایی

همانطور که می دانید جدیدترین سرامیک های دیواری با کیفیت های متفاوت در کشور وجود دارد.

امروزه با پیشرفت روزافزون و استفاده از دستگاه ها و ابزارهای مدرن در دنیا، تولید سرامیک با طرح های جدید افزایش یافته است.

لازم به ذکر است که استفاده از جدیدترین سرامیک ها در طراحی ساختمان ها و آپارتمان ها افزایش یافته است.

سرامیک های جدید و متنوعی تولید شد که هر کدام با توجه به تنوع رنگ ها و کیفیت ها مشخص می شد.

سرامیک های تزئینی برای دیوار پذیرایی

ابعاد بزرگ اسلب های سرامیکی به آن امکان نمایش مساحت های بزرگ را می دهد و به طور گسترده در پذیرایی، اماکن تجاری و هتل ها استفاده می شود.

همچنین یک سرامیک تزئینی برای دیوار خانه محسوب می شود.

همچنین می توان از آن در سبک معاصر استفاده کرد زیرا ضخامت کم آن را به گزینه ای عالی برای پروژه های نوسازی در بازار خانگی تبدیل می کند.

ایجاد جلوه های متنوع می تواند نشان دهنده جلوه خاص آن باشد که همه تماشاگران را به خود جذب می کند.

جدیدترین مدل سرامیکی دیوار پیشواز

همانطور که می دانید جدیدترین طرح سرامیک دیوار منزل دال سرامیک است که بسیار پرطرفدار است و متقاضیان زیادی دارد.

زیرا طراحان داخلی به دلیل راحتی و زیبایی مسیر کاری خود از آن استفاده می کنند تا زیبایی کار و مسیر لوله و اتصالات پلی پروپیلن پوشانده شود. این به صاحب خانه و طراح اجازه می دهد تا به یک نقطه مشترک برسند و طراحی روان تر پیش خواهد رفت.

همچنین کیفیت بالا و زیبایی شگفت انگیز این محصول باعث شده است تا افراد زیادی از آن برای بسیاری از پروژه های لوکس آپارتمانی، مسکونی و اداری استفاده کنند.دیوار پذیرایی سرامیکی یک متری در روش های جدید ساخت و ساز طراحی داخلی، استفاده از کاشی و سرامیک یک متری برای دیوار پذیرایی رایج شده است.

استفاده از این سرامیک با این اندازه باعث شده است که زیبایی و هارمونی منحصر به فردی به محیط و تجهیزاتی مانند مبلمان اداری، فرش و ... بدهد. و طرح را زیباتر کنید.


امروزه بسیاری از افراد به دنبال سرامیک برای دیوار پذیرایی هستند تا از مزایای آن بهره مند شوند.

یکی از مهم ترین دلایلی که به دیوار زیبایی می بخشد، تابلو سرامیکی است که در آن انواع چهره، گل، طبیعت و ... به چشم می خورد.

در طراحی سرامیک های لوکس و دیوار باغ می توانید از رلیف، مات و انواع آن استفاده کنید زیرا پس از نصب زیبایی منحصر به فرد آن بسیار چشم نواز می شود.

پذیرایی یکی از مهم ترین فضاهای یک ساختمان است که باید به آن اهمیت ویژه ای داد چرا که مهمانان در مراسم و مهمانی ها به آن توجه می کنند و زیبایی در این فضا نقش اساسی دارد.

دیوار سرامیکی در سالن و پذیرایی

همانطور که در متن بالا اشاره شد، دیوار سرامیکی سالن و پذیرایی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید طرح خاصی روی آن ایجاد شود.

لازم به ذکر است که برای جلوگیری از کثیف شدن دیوارها در اثر عواملی مانند گرد و غبار، رطوبت، گرما و ... می توان از رنگ های خاص و تیره استفاده کرد.

قرنیز سرامیکی دیوار پذیرایی تا یک متر

امروزه بسیاری از افراد از دیوارهای سرامیکی تا یک متر در قسمت پذیرایی ساختمان خود استفاده می کنند.

آنها برای مقاومت بیشتر و ضربه های احتمالی از قرنیز استفاده می کنند که می تواند در اثر برخورد یک شی یا عوامل دیگر به سرامیک، سرامیک را بشکند.

قرنیزها در بازارهای بین المللی انواع مختلفی دارند که در رنگ های مختلف تولید می شوند.

معمولا قرنیزها ارتفاع کم و محکمی دارند و رنگ های آن می تواند جلوه زیبایی به دیوار سرامیکی بدهد.
دیوار سرامیکی اتاق نشیمن م
ا برای تمام فضاهای خانه خود طراحی خاصی داریم و دیوار سرامیکی اتاق نشیمن یکی از مواردی است که به آن توجه زیادی داریم.

این نوع سرامیک در اطراف اتاق نشیمن نصب می شود و رنگ های مختلف آن را می توان با لوازم خانگی پیوند داد تا چشم نوازتر شود.

سرامیک دیوار پذیرایی جدید
امروزه با توجه به سلایق مختلف افراد، سرامیک های دیواری جدید منزل در سراسر دنیا تولید می شود که با رنگ های مختلف و کیفیت های متفاوت قابل تهیه است. لازم به ذکر است که سرامیک های ایرانی در رنگ ها، بافت ها، اندازه ها و متریال های مختلف موجود می باشد.برای مشاهده انواع سرامیک نما در طرح و رنگ‌های مختلف با قیمت مناسب روی لینک بزنید.

https://soperceram.ir/product-category/ceramic-wall/ceramic-face/



ایده آل برای مناطق پر رفت و آمد، مانند پذیرایی یا اتاق نشیمن، یا مناطق مستعد رطوبت مانند حمام، کاشی های کف و دیوار اینجا هستند.

دیوار خوش آمدگویی سه بعدی سرامیکی

همانطور که می دانید سرامیک های دیواری سه بعدی بسیار محبوب هستند. به دلیل طبیعی بودن تصویر و زیبایی منحصربفرد آن در هر فضایی کاربرد فراوانی دارد.

نصب پشتی سرامیکی بالای سینک یا اجاق گاز می‌تواند از دیوار خشک در برابر پاشش و ریختن محافظت کند و در عین حال طرح کلی شما را کنترل کند.

اما فکر نکنید که گزینه های شما برای استفاده از سرامیک روی زمین یا در حمام یا آشپزخانه محدود است.


سرامیک دور دیوار پذیرایی

امروزه سرامیک دور دیوار پذیرایی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و بسیار چشم نواز است.

شما می توانید سرامیک را روی هر دیواری در اتاق خانه خود نصب کنید، از ایجاد یک پس زمینه هنری مترو در راهرو جلو تا اطراف یک آینه پازل با فلز.

دیوار پذیرایی سرامیکی سفید

برخی از افراد به دلایلی از جمله همرنگ بودن سایر فضاها یا افرادی که سادگی دیوارهای اتاق نشیمن را به درهم ریختگی و استفاده از طرح های مختلف ترجیح می دهند، برای دیوار اتاق نشیمن خود از سرامیک سفید استفاده می کنند.

در نتیجه این نوع گرانیت سرامیکی به دلیل داشتن سلیقه ساده خاص است و این نوع افراد می توانند با استفاده از رنگ سفید جلوه ای دلربا به فضای پذیرایی خود ببخشند.

نمونه سرامیک از دیوار پذیرایی

امروزه نمونه های سرامیکی از دیوارهای پذیرایی در سراسر کشور یافت می شود.برای مشاهده انواع این سرامیک‌ پردیس نیشابور در تهران اینجا کلیک کنید.

معمولا سرامیک آشپزخانه برای سلیقه های مختلف تولید می شود، بنابراین اختلاف نظرهایی که در گذشته وجود داشت از بین می رود و اشتراکاتی بین افراد ایجاد می شود.

از این رو نمونه های مختلفی را ایجاد کرده اند تا متقاضی بتواند بهترین نوع رنگ و کیفیت را با متریال، کیفیت و رنگ های مختلف دریافت کند.

این نمونه ها فضای داخل ساختمان را با هم هماهنگ می کند و افراد می توانند فضای داخلی را شبیه به یکدیگر کنند.

مدل سرامیک سالن و دیوار پذیرایی
همانطور که در متن بالا اشاره شد، نقش و نگار سرامیکی تالار و دیوار پذیرایی بسیار متفاوت و متنوع است.

برای اینکه فضای داخلی آپارتمان های خود را شبیه به یکدیگر کنیم، باید طرح های زیادی را ببینیم و آنها را با فضاها و لوازمی مانند آینه، سرویس های چوبی و ... هماهنگ کنیم. برای انتخاب بهترین نوع مدل

بنابراین مدل یک سرامیک بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه ای شود.



دیوار پذیرایی سرامیکی برای اتاق پذیرایی تا یک متر
برای زیباتر شدن دیوار اتاق نشیمن خود می توانیم دیوار اتاق نشیمن را تا یک متر در کنار بخاری سرامیکی گسترش دهیم.

با این کار فضای داخلی ساختمان بسیار زیبا و در برابر آسیب های احتمالی مقاوم می شود.

با این روش می توانیم کمک زیادی به زیبایی فضای داخلی ساختمان خود کنیم و میهمانانی که در پذیرایی شرکت می کنند می توانند از این فضا نهایت لذت را ببرند.

طرح سرامیکی دیوار پذیرایی تا یک متر
همانطور که می دانید طرح سرامیکی دیوار استقبال و پرده ها بسیار متنوع است تا متقاضی از آن لذت کامل را ببرد.

لازم به ذکر است که سرامیک ها تا ارتفاع یک متر در نظر گرفته می شوند.

به همین دلیل می توانید از این مدل ها دیدن کنید و مطابق میل خود آنها را تهیه کنید. علاوه بر این سایت نینی تعداد زیادی از این مدل های مختلف را نیز دریافت کرده است.

سرامیک دیوار اتاق خواب

امروزه سرامیک برای دیوار و پنجره اتاق خواب در دسترس استانواع رنگ ها، بافت ها، اندازه ها و مواد.

از رنگ‌های سفید روشن بکر گرفته تا سبز مریم گلی با بافت کتان، هندسی و مدرن تا قدیمی و روستایی، کاشی یکی از متنوع‌ترین عناصر تزئینی موجود است.

این نوع سرامیک بر اساس رنگ های مختلف ساخته شده است زیرا افراد به اتاق و طراحی آن بسیار اهمیت می دهند و باید بهترین نوع آن را انتخاب کرد.
دیوار اتاق خواب سرامیکی
برای اینکه بتوانیم بهترین ست سرامیک و دیوار اتاق را تهیه کنیم، ابتدا باید به کیفیت و رنگ آن توجه کنیم.

زیرا با رنگ ها می توان فضای داخلی ساختمان را به بهترین نحو تغییر داد و از آن برای جذابیت بیشتر اتاق استفاده کرد.

قیمت سرامیک دیوار منزل تا یک متر
همانطور که می دانید قیمت سرامیک دیوار منزل تا یک متر بر اساس کیفیت تعیین می شود.

این شرکت با ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون سرامیک بزرگترین تولید کننده سرامیک در ایران است. این شرکت یک برند معروف و محبوب است که اهمیت زیادی به خدمات مشتری می دهد.



بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به کیفیت اهمیت می دهید و از طرح های مختلف استفاده می کنید، حتما از سرامیک برای دیوار خانه استفاده کنید.

با این کار خریدار با دید وسیع تری می تواند هر طرح و رنگی را انتخاب کند.

مشتریان گرامی به سایت های مختلف مراجعه می کنند زیرا در کنار قیمت، کیفیت محصول نیز بسیار مهم است.

سرامیک پذیرایی

کارشناسان مجرب سوپرسرام در زمینه فروش سعی در جلب رضایت کامل مشتریان عزیز دارند.

ضمن اینکه ما این محصول را در سراسر کشور عرضه کرده ایم تا همه بتوانند کیفیت محصولات ما را ببینند.

شایان ذکر است مشتریان عزیز به دلیل رضایت از کیفیت محصول و قیمت مناسب ما را به دوستان و خانواده خود معرفی کرده اند تا از خدمات مطلوب ما بهره مند شوند.

اولاً خدا را شاکریم که این لطف را داشتیم که توانسته ایم محصولی تولید کنیم که کیفیت آن بی نظیر است و به مردم کشورمان خدمت کرده ایم و آنها از ما و کار ما راضی هستند.

بر همین اساس می توانید برای خرید انواع سرامیک به سایت معتبر سوپرسرام مراجعه کنید و ابتدا لیست قیمت کامل را مشاهده کنید سپس سفارش خود را ثبت کنید.

خریدار لوازم خانگی

۱۱ بازديد
خریدار لوازم نو و دست دوم

با ظهور اقلام و لوازم خانگی کاربردی جدید، به نظر می رسد بسیاری از لوازم خانگی در منازل کارایی و قابلیت های اولیه خود را از دست داده اند و مانند گذشته مورد استفاده قرار نمی گیرند، در این صورت مردم علاوه بر فروش این لوازم، می توانند یک دستگاه مدرن پیدا کنند. و جایگزین پیشرفته برای این کالاها حتی اگر مبلغ معقولی برای همان کالا دریافت کنند.

گروه دپوکو خریدار لوازم خانگی در تهران در این مقاله قصد دارد لوازم خانگی نو و کارکرده را از افراد مختلف خریداری کرده و از این طریق به معامله ای مناسب و راحت دست یابد. به این ترتیب با خرید لوازم خانگی از افراد، سود کلانی برای خود و فروشنده این اجناس به ارمغان می آورد و به نظر می رسد تجارت خوب و مناسبی باشد.



لوازم نو و دست دوم


در خانه بسیاری از افراد وسایلی وجود دارد که هیچ کاربردی برای آنها ندارند اما نمی توانند از شر آنها خلاص شوند و این وسایل را از خانه و زندگی خود خارج کنند. در این راستا سمساری دپوکو پیشنهاد بسیار جالب و جذابی برای چنین افرادی دارد. این گروه با ورود به این قسمت لوازم خانگی خود را به مبلغ مناسب خریداری می کنند. البته این معامله نیز در وضعیت بسیار خوبی خواهد بود.

به این ترتیب خریدار لوازم خانگی بدون دریافت هزینه ای به محل مورد نظر مراجعه می کند و تمامی لوازم و اجناس منزل را با قیمتی مناسب از فروشنده خریداری می کند بدون اینکه متحمل هزینه و مشکل اضافی شود. این در حالی است که بالاترین قیمت خرید توسط گروه ارائه می شود و فروشنده لوازم خانگی نیز به دلیل قیمت بالا اقدام به فروش محصولات خود می کند که به معنای معامله برد-برد برای خریدار و فروشنده است که بسیار مناسب خواهد بود. تمامی این کارها در کمتر از یک ساعت انجام می شود و این فاصله زمانی از لحظه ورود به محل مورد نظر که لوازم خانگی در آن قرار دارد تا مراحل قیمت گذاری و کارشناسی که کوتاه ترین زمان خرید و فروش محسوب می شود.



کارشناسان و کادر مجرب مجموعه دپوکو آماده ارائه مشاوره تخصصی در زمینه لوازم خانگی و قیمت مناسب آنها می باشند. بازدیدها و کارشناسان مختلف را می توان به صورت رایگان انجام داد تا رضایت فروشنده در این زمینه جلب شود. پس از انجام مراحل کارشناسی و قیمت و خرید لوازم خانگی از فروشنده مورد نظر، پشتیبانی متخصص و مطمئن در زمینه لوازم خانگی و یا سایر لوازم خانگی در اختیار افراد قرار می گیرد تا در صورت داشتن هر گونه مشکل و سوال در این زمینه، با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل نمایند.

02144770538

02144770264

 سمساری دپوکو در زمینه خرید دستگاه های مختلف فعالیت خود را آغاز کرده و با حضور پرسنل و متخصصان مطمئن در این زمینه نام آن بر سر زبان ها افتاده است.


فروش آنلاین

این مجموعه علاوه بر مراجعه حضوری و خرید لوازم خانگی، نصب آسان تری را برای فروشندگان طراحی کرده است. در این حوزه، سایت تخصصی اقدام به خرید، فروش و مبادله محصولات مورد نظر می کند تا افراد در صورت عدم تمایل به فروش محصولات خود، بتوانند محصولات را در منزل با اقلام موجود در سایت مبادله کرده و از آنها استفاده کنند. کافی است وارد وبسایت این مجموعه شوید و کالای انتخابی خود را معامله کنید یا بفروشید. با این امکان علاوه بر مراجعه حضوری در ساعات مشخص، امکان خرید و فروش لوازم خانگی به صورت 24 ساعته نیز وجود دارد.

فعالیت‌های مجموعه دپوکو

گروه کارگزاری دپوکو با مجوز رسمی در زمینه خرید و فروش کالاهای مختلف فعالیت می کند و صفر درصد کالاها از لحظه کارشناسی و قیمت گذاری تا مراحل پایانی یعنی خرید و فروش انجام می شود. با امنیت و اعتبار بالا، به طوری که فروشنده کالا و لوازم خانگی استفاده نکند.

سمساری دپوکو به عنوان بزرگترین کارگزاری آنلاین کشور با شعار بهترین سمساری فعالیت می کند و لوازم خانگی را با بهترین قیمت در محل و به صورت آنی خریداری می کند و قیمت کالا را نیز پرداخت می کند. کارشناسان به صورت 24 ساعته در خدمت فروشندگان عزیز می باشند تا به آنها مشاوره فروش بدهند.



خرید انواع لوازم خانگی

لوازم خانگی خریداری شده از افراد شامل لوازم آشپزخانه مانند یخچال، ماشین لباسشویی و اقلام مشابه، تجهیزات صوتی و تصویری موجود در اتاق نشیمن مانند تلویزیون، ویدئو، وسایل خواب مانند تخت و وسایل پذیرایی مانند مبلمان و انواع میز ناهارخوری، انواع وسایل تزئینی. اقلام، کالاها و تزئینات. مانند وسایل برنزی، چینی و کریستالی، لوازم قدیمی و تمام وسایلی که در یک خانه وجود دارد مربوط به لوازم خانگی است.

حتی می توان گفت کابینت آشپزخانه ای که دیگر جذب خانم های خانه دار نمی شود را می توان به دلالان و خریداران لوازم نو و دست دوم فروخت. بسیاری از این اجناس به منظور جایگزینی با نوع جدید و مدرن به فروش می رسند و برخی نیز به دلیل شرایط بد مالی تمایل به تعویض کالای خود با اجناس موجود در سمساری دارند که بسیار نو و پرهزینه هستند. به هر حال هر نوع معامله ای به درد فروشنده می خورد و از همه لحاظ رضایت کامل خواهد داشت. برای اطلاع از نحوه فروش خرده و ریز انباری می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://depocoo.com/retail-buyer-of-warehouse/


نتیجه گیری

در کلام آخر می توان گفت که سمساری دپوکو با راه اندازی وب سایت ویژه ای به همین نام، سعی در خرید اجناس و لوازم خانگی از افراد مختلف و رفع تمامی مشکلات آنها در این زمینه و علاوه بر آن در فروشگاه های حضوری و خانگی، آنلاین دارد. و امکانات اینترنت نیز موجود است. همچنین در نظر گرفته شد تا مردم بتوانند لوازم خانگی را که به آنها نیاز ندارند به ایمن ترین و آسان ترین شکل ممکن به فروش برسانند و از این طریق مبلغی برای این محصول دریافت کنند که پیشنهاد بسیار منطقی به نظر می رسد. محصولی را که دوست ندارید یا نیاز ندارید به فردی که آن محصول را درخواست می کند بفروشید و مبلغ مناسبی از او دریافت کنید.

اولین مطالب آزمایشی من

۱۲ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۱۱ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.